Karabük’te İl Özel İdaresi personellerine ‘Bağımlılıkla Mücadele Farkındalığı’ ve “Teknoloji Bağımlılığı” hakkında semine verildi.
İl Özel İdaresi personellerine Hamzalar Ek Hizmet binasında ‘Bağımlılıkla Mücadele Farkındalığı’ ve ‘Teknoloji Bağımlılığı’ ile ilgili seminer verildi.
İl Özel İdaresi, İl Emniyet Müdürlüğü ve İl Sağlık Müdürlüğünün ortaklaşa yürüttüğü proje çerçevesinde ‘Bağımsız Yaşa, Sağlıklı Kal’ sloganıyla gerçekleştirilen seminerde, personellerin bağımlılıkla mücadelede bütüncül bir yaklaşım benimseyerek hem bireysel hem de toplumsal düzeyde sağlıklı bir yaşam sürdürebilmesini sağlamak hedefleniyor.
Semine ile ilgili yapılan açıklamada, “Seminerdeki amacımız, kurumumuz personellerinin bağımlılığın etkilerini anlamalarını sağlamak, bağımlılık risklerini azaltmak ve sağlıklı yaşam alışkanlıklarını teşvik etmektir” denildi. – KARABÜK
Haber Kaynak : SONDAKIKA.COM
“Yayınlanan tüm haber ve diğer içerikler ile ilgili olarak yasal bildirimlerinizi bize iletişim sayfası üzerinden iletiniz. En kısa süre içerisinde bildirimlerinize geri dönüş sağlanılacaktır.”
GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026SPOR
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026GÜNDEM
24 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
8398 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5305 kez okundu
3
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
5291 kez okundu
4
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
3667 kez okundu
5
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
2468 kez okundu